Træning ved Kvickly City på tirsdag
Tirsdag den 15/11 løber vi stjerneløb fra Kvickly City
Noget med skiftevis at løbe ud og sætte en post op, og løbe ud og hente den ind.
Der bliver også korte, børnevenlige poster.
Vi ses kl 18.
Banelægger Annettte
af Jes Holme Barkler | nov 11, 2022 | Nyheder
Tirsdag den 15/11 løber vi stjerneløb fra Kvickly City
Noget med skiftevis at løbe ud og sætte en post op, og løbe ud og hente den ind.
Der bliver også korte, børnevenlige poster.
Vi ses kl 18.
Banelægger Annettte