Vores egen Jannick løb Navigator Læsø sammen med Anne fra Odense OK i går.

Det er en slag rogaining løb på øen, hvor man skal finde så mange pointsposter som muligt indenfor tidsrammen. Se video af eventen via linket.

Tillykke til jer begge!