Der er snart tilmeldingsfrist til DM i sprint/sprintstafet , der foregår hhv lørdag og søndag 17-18/5. Fristen er hhv 4.maj og 2.maj.

Hvis du ikke har et hold endnu, melder du dig bare til søndagens stafet i o-service alligevel. I rubrikken “Klasse” vælger du “ikke angivet”, og til sidst i rubrikken “Bemærkning til egen klub” skriver du hvilken klasse du ønsker.

Husk at du øverst i indstillinger skal tilmelde dig som medlem af ‘klubben’ “Fyns Stafet”.