Torben vinder Fynsk Sprint Cup

Torben vinder Fynsk Sprint Cup

Torben vandt Fynsk Sprint Cup i pinsen, efter en solrig turnering, der også havde deltagelse af Annette, Per, Thomas og Jes, og ikke mindst bag kulisserne blev afviklet af gode frivillige fra klubben.
FSC afvikles hvert år i pinsen i et samarbejde med Odense, Faaborg og Melfar, som 4 sprintløb fordelt på 2 dage, ofte med en prolog dagen før.
DM-sølv til Randi

DM-sølv til Randi

6 løbere var i Kolding til DM sprint lørdag, og af dem klarede Randi at få sølv i sin klasse.

Selv om der kun var 2 løbere i klassen, var det en præstation i sig selv at gennemføre uden fejl, da vejspærringer og banelæggerfælder udløst mange diskvalificeringer.

Per var med for Fyns Stafet til sprintstafet søndag, og var også enlige SvOK deltager torsdag til Grænsedysten på Als som han vandt.

 

Fynsk Sprint Cup

Fynsk Sprint Cup

Vi glæder os til at afvikle FSC 2026 med to sprintløb lørdag den 23/5 i Assens og 2. løb dagen efter, pinsesøndag, i Bogense. Dagen før er der prolog i Torøhuse.

Kom gerne og giv et nap med en af de tre dage, og/eller køb en åben bane eller to på stævnepladsen.

Læs mere på https://www.fynsksprintcup.dk/

 

Intervaltræning i Hallind på tirsdag

Intervaltræning i Hallind på tirsdag

Tirsdagstræning 19. maj 2026 kl. 18
Åben træning
Intervaller i Hallind
Mødested lille p-plads ved Hallindskovvej 35, 5700 Svendborg
– Tre korte svære baner af ca. 1500 m
– En let bane
– En begynder bane
O-track

Alle er velkomne
Kortene genbruges tur for tur, så tilmelding er mindre vigtig denne dag

Men skriv dig gerne som ny løber op her: motivu-tirsdagstraening
eller i o-fyn

Banelægger Per Storm hansen