Torsdag er der Fyns 5-dages i Kohaveskoven
Fjerde etape er i Kohaveskoven – tilmelding i o-fyn
Fjerde etape er i Kohaveskoven – tilmelding i o-fyn
6 løbere var i Kolding til DM sprint lørdag, og af dem klarede Randi at få sølv i sin klasse.
Selv om der kun var 2 løbere i klassen, var det en præstation i sig selv at gennemføre uden fejl, da vejspærringer og banelæggerfælder udløst mange diskvalificeringer.
Per var med for Fyns Stafet til sprintstafet søndag, og var også enlige SvOK deltager torsdag til Grænsedysten på Als som han vandt.
Vi glæder os til at afvikle FSC 2026 med to sprintløb lørdag den 23/5 i Assens og 2. løb dagen efter, pinsesøndag, i Bogense. Dagen før er der prolog i Torøhuse.
Kom gerne og giv et nap med en af de tre dage, og/eller køb en åben bane eller to på stævnepladsen.
Læs mere på https://www.fynsksprintcup.dk/
Tirsdagstræning 19. maj 2026 kl. 18
Åben træning
Intervaller i Hallind
Mødested lille p-plads ved Hallindskovvej 35, 5700 Svendborg
– Tre korte svære baner af ca. 1500 m
– En let bane
– En begynder bane
O-track
Alle er velkomne
Kortene genbruges tur for tur, så tilmelding er mindre vigtig denne dag
Men skriv dig gerne som ny løber op her: motivu-tirsdagstraening
eller i o-fyn
Banelægger Per Storm hansen