« All Begivenheder
Nyt tiltag:
Vi hyggeløber en tur sammen, her i de måneder hvor der ikke laves O-løb hver tirsdag.
Denne dag er der også Klubaften 18.30 og der serveres kaffe og brød, hvor du som ny kan få svar på alle spørgsmål om sporten og klubben.