Der serveres kaffe og brød og alle spørgsmål om klubben og sporten besvares:
Hvilke opgaver kan man som medlem af orienteringsklubben være med til at løse?
En snak om konceptet til påskeløbet og andre turneringer. Hvordan bruger man O-service. Teori (postdefinitioner, løbsregler m.m.)